• * Na Macu zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)
  • * Na Macu zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)
Marek Adamiak
Marek Adamiak
PREZES ZARZĄDU

Powołany na Prezesa Zarządu PCO S.A. w dniu 19 sierpnia 2024 roku.

 

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, posiada tytuł magistra prawa oraz magistra administracji.

 

Początkowo doświadczenie zawodowe zdobywał jako prokurator Prokuratury Rejonowej Warszawa-Mokotów w Warszawie, delegowany do Prokuratury Wojewódzkiej w Warszawie, a następnie jako Doradca Prawny Najwyższej Izby Kontroli w zakresie współpracy z organami ścigania i wymiarem sprawiedliwości. Od 1992 roku wpisany na listę radców prawnych.

 

W latach 1995 – 2003 Wicedyrektor Departamentu Obrony Narodowej i Bezpieczeństwa Wewnętrznego NIK.

 

Uczestniczył w wielu szkoleniach organizowanych przez Ministerstwo Obrony Narodowej i NATO, w tym m.in. w Wyższym Kursie Obronnym na Akademii Obrony Narodowej oraz Seminarium Rady Audytorów NATO w Brukseli.

 

Od 2003 do 2006, a następnie od 2009 do 2014 roku Wicedyrektor Delegatury NIK w Warszawie.

 

Posiada doświadczenie w zarządzaniu dużymi organizacjami, w tym jako Dyrektor Biura Bezpieczeństwa w Grupie PZU S.A. (PZU S.A., PZU ŻYCIE S.A., PTE PZU S.A.).

 

W ramach własnej Kancelarii Prawnej zajmował się obsługą m.in. podmiotów gospodarczych prowadzących działalność w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym.

 

W latach 2018 – 2019 pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

 

Ostatnio pracował jako Dyrektor Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi Najwyższej Izby Kontroli.

 

Kluczowe kompetencje obejmują: obszar obrony narodowej i bezpieczeństwa państwa, obszar zarządzania, kontroli wewnętrznej i audytu przedsiębiorstw państwowych, w tym spółek zbrojeniowych oraz obszar kontroli projektów finansowanych ze środków Funduszy Unijnych.

Tomasz Drozd
Tomasz Drozd
CZŁONEK ZARZĄDU DS. PRODUKCJI

Powołany do składu Zarządu PCO S.A. w dniu 22 grudnia 2022 roku.
 

Jest absolwentem Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza na kierunku Mechanika i budowa maszyn, specjalizacja: Wspomagane komputerowo projektowanie maszyn. Uzyskał tytuł MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. 

Od lutego 2011 roku jest związany z firmą PCO S.A., gdzie rozpoczął pracę jako Technolog – Programista CNC. Na tym stanowisku opracowywał i usprawniał procesy obróbki skrawaniem, tworzył dokumentację techniczną oraz programował obrabiarki sterowane numerycznie, co przełożyło się na zwiększenie wydajności i jakości produkcji.
 

W okresie od kwietnia 2019 do grudnia 2022 sprawował funkcję Kierownika Oddziału Przygotowania Technicznego, odpowiadając za zarządzanie zespołem pracowników, bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych oraz planowanie budżetu oddziału. Zajmował się również współpracą z działem konstrukcyjnym i handlowym, a jego działania przyczyniły się do skutecznego optymalizowania kosztów, terminowego realizowania projektów i podnoszenia standardów jakości w spółce.

Przemysław Sypniewski
Przemysław Sypniewski
CZŁONEK ZARZĄDU DS. EKONOMICZNO-FINANSOWYCH

Powołany na Członka Zarządu PCO S.A. z dniem 23 września 2024 roku.

Bogumił Wodyński
Bogumił Wodyński
CZŁONEK ZARZĄDU DS. HANDLU I INNOWACJI

Powołany do składu Zarządu PCO S.A. w dniu 27 sierpnia 2024 roku. 

Absolwent Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej. Pracę zawodową rozpoczął w roku 2000 w Fabryce Maszyn Luka na stanowisku Mistrz Produkcji. Jednocześnie prowadził zajęcia dydaktyczne w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Ciechanowie. 


W PCO S.A. został zatrudniony w 2008 roku początkowo na stanowisku specjalisty ds. organizacji produkcji, następnie Szefa Produkcji. Od 2018 roku pełnił funkcję Dyrektora Technicznego, rok później wszedł do składu Zarządu pełniąc funkcję Członka Zarządu ds. Produkcji.